nízkonákladová spoločnosť easyjet recenzia

 

Hodnotenie cestovateľov

Možnosti zábavy4.3
Jedlo5.4
Palubný personál9
Cena/kvalita9.4
Lety na čas9.8
Pohodlie7.5
Celková spokojnosť9.5

Prvé lety začala spoločnosť easyJet prevádzkovať pred 22 rokmi. Za ten čas sa vypracovala na spoľahlivú európsku nízkonákladovú spoločnosť. Svoju centrálu má vo Veľkej Británii na londýnskom letisku Luton.

Aktuálne easyJet lieta na 132 letísk v 31 krajinách po celej Európe. Ak chcú Slováci využiť linky spoločnosti easyJet, musia zamieriť na viedenské letisko, do Krakowa, Prahy alebo Budapešti.

V porovnaní s inými nízkonákladovými spoločnosťami ako Ryanair alebo WizzAir, má easyJet výhodu lietania na hlavné letiská v jednotlivých mestách.

Výber letenky a rozmery batožiny

easyJet ponúka 2 typy leteniek:

  • Standard má podmienky ako väčšina nízkonákladových spoločností, obsahuje teda iba letenku a príručnú batožinu.
  • Flex je podstatne drahší, no zahŕňa ďalšiu malú tašku, možnosť robiť zmeny v rezervácii, prioritný nástup do lietadla, výber sedadla zdarma a £7 voucher, ktorý môžete minúť na jedlo na palube.

Príručná batožina musí spĺňať rozmery 56 x 45 x 25 centimetrov a musí sa zmestiť do odkladacieho priestoru nad hlavou alebo pod nohami. Maximálna váha je 7 kg.

Ak by ste váhu prekročili, na letisku zaplatíte £40. Keď si väčšiu batožinu zakúpite online pri rezervácii letenky, bude vás stáť £25 a môžete si zobrať maximálne 20 kg.

Check-in a ako sa dostanete k letenke

Pasažieri sú povinní urobiť check-in cez internet, aj keď na niektorých letiskách vám stále urobia check-in pri odovzdávaní batožiny na letisku. Online check-in je možný od 30 dní do 2 hodín pred odletom. Ak máte nadväzujúce lety alebo spiatočné, ktoré sú v období do 30 dní, je možné urobiť check-in zároveň pre všetky lety.

Na stránke easyJet stačí zadať priezvisko pasažiera a číslo rezervácie. Sedadlá sú prideľované automaticky, ak si chcete vybrať konkrétne sedadlo, musíte si priplatiť. Vytlačený palubný lístok si prinese so sebou na letisko alebo ho majte pripravený v mobilnej aplikácii. 

Kontaktné informácie

Bežné cestovateľské otázky má easyJet rozpísané v podobnej sekcii najčastejšie kladených otázok. easyJet tiež aktualizuje svoje sociálne siete: Facebook, Twitter, Instagrame, LinkedIn a YouTube.

Čo hovoria cestovatelia? Ohodnoť spoločnosť aj ty
Zoradiť podľa

Buď prvý, kto napíše hodnotenie!

User Avatar
Verified
{{{ review.rating_title }}}
{{{review.rating_comment | nl2br}}}

Show more
{{ pageNumber+1 }}

Ohodnoť spoločnosť aj ty

ZDIEĽAŤ
Na voľnej nohe s batohom na chrbte trávi väčšinu roka v Juhovýchodnej Ázii. Zásobujem weby klientov kvalitným obsahom, každý deň bojuje so šialenosťami v druhom indonézskom domove a o tom všetkom bloguje.