Vueling Airlines – skúsenosti, recenzie a hodnotenia

Máš dobrú či zlú skúsenosť s Vueling Airlines? Napíš nám o nej v recenziách nižšie – nech aj ostatní vedia, čo od Vueling Airlines môžu očakávať.

Napísať hodnotenie

Moje hodnotenie
3 out of 5

Recenzie (2)

N
Nika
júl 28, 2023

Vueling nikdy viac

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Ahojte, My sme leteli z Viedne do Florencie v roku 2019.tam všetko ôk. Cesta späť o týždeň. .. Katastrofa. 3 hodíny meškanie, ptm zrazu vidíme ze piloti vystúpili a odchádzajú, až o ďalšiu polhodinu nám oznámili ze cancelled. Ale uz bolo 11 večer. Tak nám rýchlo dali také kupóny za pár eur ze si niečo kúpte na pitie a jedenie a čakajte na autobus do hotela, kt vám zaplatí vueling. Konečne v noci prišiel bis, mali sme ísť hneď na okraj Florencie do hotela... Išli sme skoro 2 hodiny do Forte dei Marmi na pobreží (cca 100 km). Na druhý dne poobede o 5 sme mali letiet s tým ze nám dali vytlačené letenky. O 3 s neprišli na letisko, keďže sa mi nepozdavala komunikácia, tak hneď ako sme prišli som prvá išla k vueling check inu a opýtala som sa ci niečo iné mi treba ak nám včera zrušili let a dnes chcem ísť náhradným letom do Viedne. Lenze dievčina za pultom moc po anglicky nevedela, spýtala sa ci som podpísala papier, ja ze áno včera. Pýtam sa ze ci ešte niečo mam podpísať? A ona ze ci som vyplnila niečo na internete? Ja ze nie a ja hlúpa som jej dala mobil nech mi ukáže co. Lenze ona mi nacitala žiadosť na vrátenie peňazí za let (a teda zrušenie možnosti zabezpečenia letu naspäť)... Letenka za 20 eur podotýkam. Smaozrejme papierová letenka co mi dali deň predtým am ešte vtedy pustila cez kontrolu. Na gate sme zistili ze lietadlo ma 2 hodiny meškanie. Teda s tým ze sme tam boli 2 hodiny vopred, mal systém 4 hodiny na spracovanie tej žiadosti na vrátenie peňazí. Pri nástupe do lietadla, nám nechcel systém zibrat letenky. My sme absolútne nechápali prečo. Vravím jej ze ved tomam letenky co ste nám dali včera. Poslala nás na check in. Dobehneme tam (bolo to 10 min chôdzou, my sme bežali). Letuška nás ubezpeči, ze letenky nám platia, tak zase bežíme na gate. Už nám na kontrole nefungovali letenky, ale mysleli sme si ze to kvôli tomu, ze sme ich raz na čítali.Tam nás zase ta druha letuška nepusti, ze nás nevidí na palubní zozname, ze nech ideme na check in. Tak zase bežíme, na check iné pani vola do španielska, kde jej povedia ze áno máme byť na palube. Colnici nás už ani nekontroluju, keď behám hore dole. Tak zase letíme na gate, kde vola letuska niekomu inému a ten jej povedal ze keď nás nevidí na palubní ze nás nemá púšťať. Zahakla pred nami pásku a odišla do lietadla. Je 9 hodín večer, my bez leteniek, ubytovania a uvedomujúc si ze budeme ďalší deň meškať do prace. Našťastie na druhý deň ráno letel Austrian, síce sme letenky 15x pre platili ale boli sme doma. Ešteže sme mali len prirucnu batožinu, neviem si predstaviť riešiť ešte to, žeby odletela deň dopredu bezo mňa. Skúšala som z domu dovolať na zazanicku linky, ale dostať sa cez robota k fyzickej osobe trvalo minimalne 25 minút. Bol úplne prispôsobený na to aby sa ľudia nevedeli dostať k reklame osobe a aby ich to omrzelo. S takýmto customer servisom už nikdy s Vuelingom nepoletim.
M
Majka
júl 28, 2023

Odporúčam Vueling

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Letela som s nimi viackrát a bez problémov. Jeden krát pri meškanì cca 1hod kvôli zlému počasiu nám dali ihneď poukážky na jedlo, takže sme sa ešte aj super najedli. Iné lety bez problémov, odporúčam.
Ahojte, My sme leteli z Viedne do Florencie v roku 2019.tam všetko ôk. Cesta späť o týždeň. .. Katastrofa. 3 hodíny meškanie, ptm zrazu vidíme ze piloti vystúpili a odchádzajú, až o ďalšiu polhodinu nám oznámili ze cancelled. Ale uz bolo 11 večer. Tak nám rýchlo dali také kupóny za pár eur ze si niečo kúpte na pitie a jedenie a čakajte na autobus do hotela, kt vám zaplatí vueling. Konečne v noci prišiel bis, mali sme ísť hneď na okraj Florencie do hotela... Išli sme skoro 2 hodiny do Forte dei Marmi na pobreží (cca 100 km). Na druhý dne poobede o 5 sme mali letiet s tým ze nám dali vytlačené letenky. O 3 s neprišli na letisko, keďže sa mi nepozdavala komunikácia, tak hneď ako sme prišli som prvá išla k vueling check inu a opýtala som sa ci niečo iné mi treba ak nám včera zrušili let a dnes chcem ísť náhradným letom do Viedne. Lenze dievčina za pultom moc po anglicky nevedela, spýtala sa ci som podpísala papier, ja ze áno včera. Pýtam sa ze ci ešte niečo mam podpísať? A ona ze ci som vyplnila niečo na internete? Ja ze nie a ja hlúpa som jej dala mobil nech mi ukáže co. Lenze ona mi nacitala žiadosť na vrátenie peňazí za let (a teda zrušenie možnosti zabezpečenia letu naspäť)... Letenka za 20 eur podotýkam. Smaozrejme papierová letenka co mi dali deň predtým am ešte vtedy pustila cez kontrolu. Na gate sme zistili ze lietadlo ma 2 hodiny meškanie. Teda s tým ze sme tam boli 2 hodiny vopred, mal systém 4 hodiny na spracovanie tej žiadosti na vrátenie peňazí. Pri nástupe do lietadla, nám nechcel systém zibrat letenky. My sme absolútne nechápali prečo. Vravím jej ze ved tomam letenky co ste nám dali včera. Poslala nás na check in. Dobehneme tam (bolo to 10 min chôdzou, my sme bežali). Letuška nás ubezpeči, ze letenky nám platia, tak zase bežíme na gate. Už nám na kontrole nefungovali letenky, ale mysleli sme si ze to kvôli tomu, ze sme ich raz na čítali.Tam nás zase ta druha letuška nepusti, ze nás nevidí na palubní zozname, ze nech ideme na check in. Tak zase bežíme, na check iné pani vola do španielska, kde jej povedia ze áno máme byť na palube. Colnici nás už ani nekontroluju, keď behám hore dole. Tak zase letíme na gate, kde vola letuska niekomu inému a ten jej povedal ze keď nás nevidí na palubní ze nás nemá púšťať. Zahakla pred nami pásku a odišla do lietadla. Je 9 hodín večer, my bez leteniek, ubytovania a uvedomujúc si ze budeme ďalší deň meškať do prace. Našťastie na druhý deň ráno letel Austrian, síce sme letenky 15x pre platili ale boli sme doma. Ešteže sme mali len prirucnu batožinu, neviem si predstaviť riešiť ešte to, žeby odletela deň dopredu bezo mňa. Skúšala som z domu dovolať na zazanicku linky, ale dostať sa cez robota k fyzickej osobe trvalo minimalne 25 minút. Bol úplne prispôsobený na to aby sa ľudia nevedeli dostať k reklame osobe a aby ich to omrzelo. S takýmto customer servisom už nikdy s Vuelingom nepoletim.Letela som s nimi viackrát a bez problémov. Jeden krát pri meškanì cca 1hod kvôli zlému počasiu nám dali ihneď poukážky na jedlo, takže sme sa ešte aj super najedli. Iné lety bez problémov, odporúčam.Vueling Airlines - skúsenosti, recenzie a hodnotenia