Ryanair – skúsenosti, recenzie a hodnotenia

Boli ste s Ryanair spokojní? Alebo nespokojní? Nech to už bolo akokoľvek, budeme radi ak s nami budete svoju skúsenosť s Ryanair zdieľať a napíšete nám svoju recenziu. Nech tí, ktorí budú hľadať informácie o Ryanair, ich našli práve tu.

Napísať hodnotenie

Moje hodnotenie
1 out of 5

Recenzie (24)

z
zuzana
jan 7, 2025

spravanie zamestnancov - velmi zle

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
uz na letisku vo Viedni spravanie zamestnancov spol. ryanair je priserne maju 30 min do odletu a vynadaju Vam za to , ze ste na kave , rozpravaju sa s dospelymi ludmi ako s debilmi... strasny sposob - urcite by som tuto letecku spolocnost zrusila z trhu
A
Anna
jan 7, 2025

ALICANTE

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Už viackrát som letela touto spoločnosťou, až na niektoré nedostatky vždy to bolo ok, ale posledná cesta má vyviedla totálne, príručná batožina bola o 5cm vyššia,darmo som vysvetľovala, že mám zaplatené 2 letenky navyše a a pasažieri nemohli letieť, takže som zaplatila batožinu ktorú vlastne nepovezu (keďže letenky neboli poistené, peniaze mi nevrátia) nakoniec som zaplatila 36€,ale žiadala len kartou a po prílete som zistila, že platba nebola stiahnutá 36€,ale 72€
M
Miro
jan 7, 2025

Reklamacia

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Smutne namiesto Bratislavy nas vylozili v Budapesti bez ospravedlnenia ponukli vraj bagetu ale na letenke nebol qr kod tak nam nedali nic cestujeme z Burgasu do Bratislavy uz 8hodin a pristup k zakaznikovy o *** aj nas slovensky kapitan nech sa strci do *** odlet 12.55 do BA je 19.30 som v Budapesti a na vlastne naklady cestujem domov.
S
Sonka
aug 31, 2024

Ryanair už NIE, radšej pôjdem pešo

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Dňa 22.7.2024 sme mali odlietať z Kosu do Viedne. Mali sme odlietať 17.20 h. Meškanie bolo 40 minút. Pekne nás nahnali do medzipriestoru ako teľce, alebo kravy. Všetci poslušne stáli a čakali, teplo na odpadnutie. Asi po 20 minútach prišiel autobus. Odviezli nás k lietadlu. Zrazu zistili, že treba natankovať, tak sme čakali ďalších 15 minút. Konečne nás pustili do lietadla...ale. Klímu zapli na plné pecky. Manžel si pre mňa pýtal deku, odporný steward mu povedal, že i chvíľu bude teplo. Presne hodinu nás chladili. Stevardi sa pre istotu vyparili. Odlietali sme o 19.20 h. Pri vychádzaní z lietadla letušky a stevardi ani mú, ani bú. No strašné!!!!! To by nebolo nič. Z tej strašnej chladničky som ochorela a celá moja rodina tiež. Keď sa mi zdalo, že je trošičku lepšie, strašne ma seklo. A tak som kvôli Ryanairu skončila na infúzkách a ledva od bolesti prejdem na WC. Výhybajte sa im veľkým oblúkom.
N
Nina
aug 31, 2024

Nikdy viac ryanair!!!

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Nikdy viac ryanair, najprv meskanie, nakoniec zavrety gate o 30minut skor, podla aplikacie sme mali stale cas k dobry.na gate 5ti otraveni zamestnanci sucho skonstatovali ze gate closed, ze nas vyhlasovali na moju otazku ci po mene nas volali, mi oznamili ze 2x vyhlasili Biena Biena to mala byt asi Vienna a nase kufre sa nachadzaju na stratoch a nalezoch, pockat na nas sa nedalo ale cas vybrat kufre ten sa nasiel..nemam slov na tuto spolocnost o.ebavacsku..NEODPORUCAM

Saša

Dnes sa nám stalo na bodku úplne to isté, preplatili nám let na ďalší deň... pozde večer:) a boli sme 8mi.:)
s
sips
máj 10, 2024

veľký podvod

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Spoločnosť je podvod. Z Barcelony sme mali letieť do Viedne 08.04.2024 o 20.25. Nastúpili sme do lietadla, pol hodinu s nami krúžili po dráhach, nakoniec povedali, že je pokazené, ale 4 hodiny sme nemohli vystúpiť z lietadla a ani vodu sme nedostali. Sľúbili nám, že 9.4.2024 o 8.40 odlietame, pravdaže hotel nám neponúkli a prenocovali sme na letisku . Ráno čakalo na nás to isté pokazené lietadlo, po 30 minútovej ceste na asfalte zasa sme ostali 2 hodiny zavretí v lietadle. Ďaľšia info, že príde pre nás lietadlo o 17.00. 3 hodiny pred odletom preložili let na 21.45 zase s tým pokazeným strojom. Cestovka DAKA nám zabezpečila iný let s WIZZAIRom do Budapešti a odtial autobusom do Bratislavy. Posledná informácia, že cestujúci v Barcelone ešte aj 10.04.2024 čakajú na odvoz, vraj o 21.00. Už bude to viac, ako 48 hodín a nie je isté, či sa to uskutoční. Celý čas nám klamali, viackrát oklamali, celá spoločnosť je veľký podvod. Neverím im ani slovo. Nikdy viac s to hnusnou bandou nepoletíme.
I
Iva
máj 10, 2024

Hrozné správanie zamestnancov

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Letela som z Barcelony smer Viedeň, letom číslo W42937. Pri vstupe na palubu ma slečna vrátila, že si mám nechať odmerať batožinu kolegovi. Išla som ku kolegovi a žiaľ som nikdy merať batožinu nemusela, keďže môj kufor je malý a zmestil sa vždy pod sedadlo - lietam mnoho rokov a nikdy som za kufor nemusela platiť ako za priority, dokonca do Barcelony som letela letom číslo W42937 čo je letecká spoločnosť wizzair (čiže tiež ryanair) a neplatila som za batožinu, rovnako som už letela minulý rok niekoľkokrát s tým istým kufríkom a detto nič. Odhliadnúc od toho je podstatou veci niečo iné a to je správanie zamestnancov. Nerozumela som pánovi, keďže som bola zmätená, unavená - som tehotná v úvodnom štádiu tehotenstva a je mi zle, bola som v šoku, že čo sa deje, kam ten kufor mám dať, tak som ho dala do priestor na väčšiu batožinu. Pán len kričal, že ho strkám do nesprávneho otvoru, ale aby artikuloval, aby som mu rozumela to nie. Žiaľ môj priateľ ma čakal medzi dverami a druhá pani po ňom ziapala, aby išiel do lietadla a snažil sa jej vysvetliť že čaká na mňa, tak len kričala že ona vie a nech ide dnu! Môj kufor bol o málo širší pretože som ho nevládala stlačiť je len tvrdý, ale stále sa zmestí pod sedadlo - vykladám si vždy na neho nohy. Pán mi kázal zaplatiť, a určite som cestu do barcelony palatila tiež. Povedala som mu že nie, že viem snáď či som platila ale bez námietok som išla k pani, ktorá po mne doslova vrieskala že musím mať fyzicky kartu nie apple pay, avšak na fyzickej karte som nemala dostatok prostriedkov a môjho snúbenca s krikom odprevadili na palubu bez vypočutia, pretože im chcel vysvetliť že neviem anglicky a byť nápomocný. Sme slušní ľudia. Musela som si pod nátlakom vedľa zamestnankyni presúvať peniaze medzi účtami a zo zahraničia sa prihlasovať do internet bankingu čo nie je pre mňa vôbec komfortné a bezpečné. Akým právom si vyžaduje niekto fyzicky kartu? Ja môžem platiť aj mobilom! Pani ju vzala ani mi neukázala koľko peňazi tam nahodila a priložila si moju kartu, potom mi na ňu dala nálepku a poslala ma preč s krikom nech idem lebo kvôli mne budeme meškať. Celý let mi bolo z tohto nepríjemného zážitku zle a nedokázala som večer ani zaspať. Ja rozumiem, že nízkonákladová spoločnosť ale základy slušného správania a elementárnu úctu k zákazníkovi by zamestnanci snáď mohli mať. Nikdy nikdy nikdy, a to lietam veľmi často, som sa s takýmto správaním nestretla a už neprosím. Absolútne mi nejde o 45€ ale takéto správanie? Akoby som niečo ukradla... celé zle

Z

Pŕave teraz tá istá skúsenosť let Viedeň - Sevilla , doplatok za malú batožinu , následne prišla do lietadla tá istá hnusná žena že ich musí zobrať z lietadla ale neviem kam nakoľko už 45 minut sedíme v lietadle na letisku. Hnus prístup gestapo nikdy viac

Anna Olarik

Presne toto sa stalo mne,za príručnú batožinu pýtala priplatiť 34€ keďže batožina presahovala limit o 5cm, ale, že mala len 6kg,to bolo ok,ale keďže vyžadovala zaplatiť kartou a nie hotovosť,tak som vyhovela,ale po prílete my prišiel výpis a tam bola naučtovana suma 67€ popri tom su lietadla tie isté, príručná batožina sa vopchá tak isto ako pred rokmi... Istotne už s touto spoločnosťou nepoletim. Už pred rokmi som ich nazvala bordel Rayner keď som musela mať batožinu pod nohami...
M
Miriam
mar 2, 2024

Najhoršia skúsenosť

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Presmerovaný let, pristáli sme úplne inde ako sme mali, zla informovanosť, síce zabezpečili transfer ale cesta sa predĺžila o 4 hodiny.. Úplná nespokojnosť
S
Sandra
dec 5, 2023

Zlé skúsenosti

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Druhý raz v roku mám s touto spoločnosťou zlú skúsenosť. Veľmi zlá komunikácia, zrušenie letov necelých 24 hodín pred odletom, nemožnosť kompenzácie, meškanie letu, neochota vyriešiť problém...
M
Michaela
jún 12, 2023

Ryanairom nikdy viac…

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Horsiu letecku spolocnost sme nazazili. A to sme uz leteli vselikde. Let meskal aj pri odchode z Bratislavy na Cyprus. A v Cypre do Bratislavy takisto. Pricom ziadne informacie o meskani. Co nas prekvapilo najviac ani vodu neponukli na pitie absolutne nic. Inde sme dostavali aspon dzus vodu popripade bagetku nejaku sladkost. Ale tu nic. Za to ponukali na predaj parfumy… potom zreby, ktore vraj daruju na pomoc detom v zahranici ale nie na Slovensku…
J
Jana
apr 24, 2023

Spokojnost

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Za mna absolutne super... ceny nizsie ako autobus. naposledy som zistila ze ceny leteniek maju nizsie ako parkovne v ba na letisku na 4dni.. a spolahlivost. Su znami tym, ze lietaju nacas... narozdiel od inych spolocnosti , ktore sa neunuvaju oznamit ze let bude meskat a dozvies sa to az po kontrole ze teraz sa budes dusit este 8hodin s milion ludmi v hale lebo let meska 8hodin.. a ani naspat ani nikam uz po kontrole.. dovi vidime sa o 8hodin...
J
Jana
apr 24, 2023

Spokojnost

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
S Ryanairom lietame pravidelne a pomer cena/kvalita nam vyhovuje. Na kratke vzdialenosti, do 2hodin, je to v pohode. Nasa najdrahsia letenka bola za 50€/spiatocna, tak necakam zazraky.
M
Marek
apr 24, 2023

Spokojnosť

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Letel som raz na spiatocnej linke Praha-Brusel. Oba lety boli bez meškania. Ich Boeingy sú pre mňa pohodlnejšie než Airbus čo používa WizzAir čiže za mňa zatiaľ výborná skúsenosť. Tieto európske lety sa dajú v pohode zvládnuť aj bez občerstvenia na palube.
SK
Simona Krištof
apr 24, 2023

Ryanair - meškanie letu

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Na moje velke prekvapenie pri 6hod meskani letu som od nich dostala 8€ voucher na jedlo a napoje na letisku a do troch dni bola schvalena kompenzacia 400€, co ma dost prekvapilo. Cize klobuk dole, cakala som, ze sa s nimi budem natahovat o kompenzaciu, ale asi som mala stastie cize nezufajte, ked vam s nimi bude meskat let, mozno sa vam tiez postasti takehoto urgentneho vybavenia :)

Lubomira Feriancova

Ahoj, na akú mail. adresu si poslala žiadosť o kompenzáciu? Náš let zrušili v čase odletu. Keď som chcela vypísať formulár cez myRyanair, tak mi napísalo, že let bol zrušený viac ako 14 dní pred odletom a na nič nemám nárok. Ďakujem za správu. Žiadna mail. adresa nefunguje. Luba
A
Anton
apr 24, 2023

Najhorší low cost

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Nepríjemný personál, staré lietadlá, s Ryanairom už nikdy. Wizz Air je oveľa lepšia voľba.
JR
Juliána Rusnáková
apr 24, 2023

Let Bratislava Thessaloniki , Košice Viedeň

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
V auguste 2022 sme leteli z Bratislavy do Thesalonik, všetko prebehlo v poriadku. Druhý let bol Košice Viedeň a tak isto všetko v poriadku 😊 Zatiaľ nemame žiadne negatívne skúsenosti.
Z
Zuzana
apr 24, 2023

Pomer cena a výkon super

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Nikdy som so spoločnosťou Ryanair nemala žiadny problém. Keď bolo treba, dokonca vrátila peniaze. Za tú cenu očakávam, že sa dopravím do požadovanej destinácie, s čím nie je problém. Takže spokojnosť.
v
vev
apr 24, 2023

pravidelne lety

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
S rynerom lietame na pracudelnej baze, kedze ide vzdy o chartrove lety, ktore su kratke sservis na palube vyhovuje. Zatial som s Rynerom nemala ziadnu negativnu skusenost. Personal je vzdy ochotny, dokonca neriesili ani ked som mala batozinu o centimeter vacsiu pri nahodnej kontrole. Ocenujem ze neriesia vahu neodbavenej batoziny :)
M
Maria
apr 19, 2023

Meškanie

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
V júni sme leteli na Malorcu s hodinovým meškaním. Inak všetko ôk,spokojnosť
S
Soňa
apr 19, 2023

Najlepší lowcost

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Prevezie vás z bodu A do bodu B, zväčša spoľahlivo, podľa mojich skúseností s minimálnym meškaním. Nikdy sa mi nestalo, že by bol let zrušený. Áno, za všetko mimo malej príručnej batožiny si musíte zaplatiť extra, ale tak fungujú všetky nízkonákladovky. Pokiaľ si doplnkové veci popridávate počas bookingu, nevyjde draho ani Priority, ani podalubná batožina. Pracovníci na letisku aj v lietadle sú obvykle milí a príjemní. Ak si mám vybrať medzi WizzAirom a Ryanairom, vždy si vyberiem Ryanair.
K
Karol
apr 19, 2023

Pohoda a načas….

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Letel som veľa krát, zatiaľ vždy +/- načas. Lietadla boli vzdy čisté, personál milý. Samozrejme, všetko navyše sa dopláca, ale aj tak si stále zhruba na štvrtinovej cene oproti premium spoločnosti. Po Európe úplne v pohode. Občas si niektorí cestujúci musia uvedomiť, že za 20 eurovú letenku si kupujú miesto v lietadle, nie celé lietadlo aj s personálom. Pomer cena / kvalita je bezkonkurencie. :)
V
Viktor
apr 19, 2023

Ryanair -palec hore

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Za mňa úplná spokojnosť. Lacný, bezpečný a na krátke vzdialenosti v rámci Európy úplná spokojnosť.
P
Peter
apr 19, 2023

Vždy spokojnosť s Ryanair

Overall (5 out of 5)
Moje hodnotenie (5 out of 5)
Nepotrebujem žiadne služby hlavne že ma letecka spoločnosť dopravý na čas z bodu A do bodu B za skvelé ceny ako ryanair ponúka.Letím s nimi 4-5x do roka nemám žiadne negatívne skúsenosti…ceny leteniek majú vždy skvelé a vždy nájdem spoatočnú letenku do 50-60€ na osobu do destinácie ktorú potrebujem
C
Cucumbertel
mar 14, 2023

Ryanair - v lietadle sa nedá kúpiť žiaden alkoholický nápoj ani pivo

Overall (1 out of 5)
Moje hodnotenie (1 out of 5)
Dobrý deň, v marci 2023 sme absolvovali 5 hodinovú cestu z BA na Lanzarote tam aj späť. Na moje sklamanie sa v lietadle od spoločnosti Ryanair nedá kúpiť žiaden alkoholický nápoj, ani len pivo. Namiesto toho majú v ponuke losy a parfumy. No strašné fiasko.

e

asi bolo len vypredane, v ponuke normalne je

Gazko

Toto som si všimol už viac krát. Niektoré lety nepodávajú alkoholické nápoje a niektoré áno. Bratislava - Malta - nepredávali. Viedeň - Valencia- nepredávali, ale Viedeň - Barcelona - predávali, Viedeň - Mallorca - predávali.
uz na letisku vo Viedni spravanie zamestnancov spol. ryanair je priserne maju 30 min do odletu a vynadaju Vam za to , ze ste na kave , rozpravaju sa s dospelymi ludmi ako s debilmi... strasny sposob - urcite by som tuto letecku spolocnost zrusila z trhuUž viackrát som letela touto spoločnosťou, až na niektoré nedostatky vždy to bolo ok, ale posledná cesta má vyviedla totálne, príručná batožina bola o 5cm vyššia,darmo som vysvetľovala, že mám zaplatené 2 letenky navyše a a pasažieri nemohli letieť, takže som zaplatila batožinu ktorú vlastne nepovezu (keďže letenky neboli poistené, peniaze mi nevrátia) nakoniec som zaplatila 36€,ale žiadala len kartou a po prílete som zistila, že platba nebola stiahnutá 36€,ale 72€Smutne namiesto Bratislavy nas vylozili v Budapesti bez ospravedlnenia ponukli vraj bagetu ale na letenke nebol qr kod tak nam nedali nic cestujeme z Burgasu do Bratislavy uz 8hodin a pristup k zakaznikovy o *** aj nas slovensky kapitan nech sa strci do *** odlet 12.55 do BA je 19.30 som v Budapesti a na vlastne naklady cestujem domov.Dňa 22.7.2024 sme mali odlietať z Kosu do Viedne. Mali sme odlietať 17.20 h. Meškanie bolo 40 minút. Pekne nás nahnali do medzipriestoru ako teľce, alebo kravy. Všetci poslušne stáli a čakali, teplo na odpadnutie. Asi po 20 minútach prišiel autobus. Odviezli nás k lietadlu. Zrazu zistili, že treba natankovať, tak sme čakali ďalších 15 minút. Konečne nás pustili do lietadla...ale. Klímu zapli na plné pecky. Manžel si pre mňa pýtal deku, odporný steward mu povedal, že i chvíľu bude teplo. Presne hodinu nás chladili. Stevardi sa pre istotu vyparili. Odlietali sme o 19.20 h. Pri vychádzaní z lietadla letušky a stevardi ani mú, ani bú. No strašné!!!!! To by nebolo nič. Z tej strašnej chladničky som ochorela a celá moja rodina tiež. Keď sa mi zdalo, že je trošičku lepšie, strašne ma seklo. A tak som kvôli Ryanairu skončila na infúzkách a ledva od bolesti prejdem na WC. Výhybajte sa im veľkým oblúkom.Nikdy viac ryanair, najprv meskanie, nakoniec zavrety gate o 30minut skor, podla aplikacie sme mali stale cas k dobry.na gate 5ti otraveni zamestnanci sucho skonstatovali ze gate closed, ze nas vyhlasovali na moju otazku ci po mene nas volali, mi oznamili ze 2x vyhlasili Biena Biena to mala byt asi Vienna a nase kufre sa nachadzaju na stratoch a nalezoch, pockat na nas sa nedalo ale cas vybrat kufre ten sa nasiel..nemam slov na tuto spolocnost o.ebavacsku..NEODPORUCAMRyanair - skúsenosti, recenzie a hodnotenia